Wednesday, August 17, 2011

Den avslutande listan.

Det håller i sig det här...

Framme och hemma. Bussluffen är nu över för den här gången, förhoppningsvis så var det här sista, även fast det skär i hjärtat att säga det. Nu har vi vart överallt, vi kan det här, nu står vi bara och trampar och jag avskyr att stå och trampa! Världen nästa.

Närmast händer inte så hemskt mycket. Nu känns det bara som att jag står och trampar i väntan på gymnasiet. Nästan. Det ska jag riktigt roligt. Men än är det ett par saker jag vill ha gjort innan rutiner, träningar och plugg kommer ivägen.

  • Jag vill ta en heldag i Visby med Messi, ska se till att få in det på Fredag då han fyller 6 månader!! Vi ska vandra runt och titta oss omkring och han ska väl nosa omkring om jag känner honom rätt...haha. Någon glass slinker väl också ner antar jag, om jag känner mig rätt.
  • Jag känner att jag måste bli klar det rummet. Jag tvivlar starkt på att det kommer bli så men på något sätt så måste det de!
  • Ligga och sola någon timme. Jag vet att det nästan är slut med sånt nu när höstvindarna viner in men någon timme borde jag väl kunna hitta!!
  • Läsa ut Boken. Jag vill kunna läsa den sammanhängande och då det inte blir så mycket läst för min del under skol-säsong så måste den läsas ut snarast.
Ja, för att inte sätta för står stress-press på mig så slutar vi nog där.

Ha en fantastiskt mysigt kväll, du som läser.

No comments:

Post a Comment